Fredrikstad Kunstforening har vært en aktiv kulturformidler i byen siden 1875. Landets mest kjente kunstnere gjennom tidene har hatt utstillinger hos oss, og foreningen har vært formidler av arbeider av feks: Amaldus Nielsen, Helga Ring Reusch, Hans Gude og Asta Nørregaard. Det har gjennom årene vært holdt utallige foredragskvelder hvor stemningen har stått høyt i taket under heftige diskusjoner om retninger i kunsten. Foreningen har kontinuerlig skiftet karakter. Fra å være en fornem herreklubb med et staselig styre i 1875, har den utviklet seg til en levende og aktiv forening med inspirerte og interesserte medlemmer som driver foreningen framover med utallige forslag og innspill.

Hvis du har vært/mener du er medlem og ikke har betalt for inneværende år må du kontakte oss.

Person
Pris: 400